Høyringsutkast - standardforskrift for hushaldningsavfall

Styret i NoMil har gjort følgjande vedtak i sak 18/24:
«Styret i NoMil legg framlegg til revidert «Standardforskrift for hushaldningsavfall» ut på høyring med frist 20. august 2024 før endeleg vedtak i eigarkommunane.»

Bakgrunn:

Standardforskrift for hushaldningsavfall regulerer forholdet mellom NoMil, kommunane og abonnentane. Gjennom standardforskrifta gjev kommunane NoMil løyve til å stå for gjennomføring av ordninga med tvungen kommunal renovasjon.
Gjeldande standardforeskrift er sist revidert i samband med kommunereform og gjeldande frå og med 2020.
Det har no vore behov for oppdatering av føreskrifta i samsvar med gjeldande regelverk og praksis.

Revidert Standardforeskrift for hushaldningsavfall vert no lagt ut på høyring før endeleg vedtak i eigarkommunar.

Høyringsutkastet byggjer på gjeldande føreskrift, og med forslag om endringar på nokon områder:

• språk, definisjonar
  • gjeldande lover og føreskrifter
  • etablering av ny ordning med nedgravne avfallssystem eller liknande renovasjonsordningar
  • innføring av kjeldesortering for hytte- og fritidsabonnentar
  • presiseringar knytt til køyreveg for å ivareta tilsette og andre trafikkantar sin tryggleik
  • for å fremje avfallsreduksjon, kjeldesortering og gjenvinning kan kommunane fastsetje differensierte gebyrsatsar i eige gebyrregulativ.
  • ulovleg rabatt grunna sosiale forhold er fjerna
  • heimel til å utarbeide tilhøyrande retningsliner og presiseringar, samt gjere tilpassingar knytt til endringar i offentlege lover og føreskrifter

Styret i Nordfjord Miljøverk IKS sitt framlegg til revidert Standardforeskrift hushaldningsavfall vert lagt ut på høyring på nomil.no og på den einskilde kommune sine heimeside.

Høyringsuttale skal sendast til post@nomil.no eller til Nordfjord Miljøverk IKS, Eidsmona 36, 6823 Sandane.

Høyringsfrist: 20. august 2024

Høyringsutkast - standardforskrift for hushaldningsavfall (PDF, 375 kB)