Råd for menneske med nedsett funksjonsevne 2023 - 2027

Råd for menneske med nedsett funksjonsevne er sett saman av:

• Kirsten Havnen                                           Vara: Brit Galaasen
  • Ivar Qvale Hauge                                        Vara: Maia Vedvik
  • Anette Shanks                                             Vara: Asbjørn Førde
  • Evy Merete Myklebust                                 Vara: Norvall Klungresæter
  • Frank Midtbø                                               Vara: Monica Liset Hauge

Om rådet

Råd for menneske med nedsett funksjonsevne er eit rådgjevande kommunalt folkevald organ som skal kunne uttale seg i og ha reell medverknad i alle saker som gjeld menneske med nedsett funksjonsevne. Dei kan òg ta opp saker på eige initiativ.

Rådet har om lag fire opne møte i året, og har møte i forkant av Kommunestyremøter. Møtedatoar og møteprotokollar kan du finne her.

Dei tek gjerne imot innspel om saker som gjeld menneske med nedsett funksjonsevne i kommunen, ingen sak er for liten – så meld dei gjerne inn.

Ta kontakt

Du kan melde sak til sekretær i rådet: Hanne Svarstad Isene, på e-post: hanne.isene@bremanger.kommune.no

• Postadresse:
    Bremanger kommune